09.09.15

Idag fyller min bror år, så grattis på honom. Hoppas dom äter lite tårta åt mig med. Har hört att det vankas smörgåstårta hos Torbjörn på lördag när han fyller år, jummi!

Idag har jag varit så jävla duktig, och mer duktig ska jag vara. Har läst en text, ja jag vet, ute i sista tid som vanligt. Men sen så har jag även ringt till min VFU plats ( VerksamhetsFörlagd Utbildning ) och pratat lite. Förskolan/förskolorna jag vart tilldelad bestod av sju förskoler och jag fick välja fritt mellan dem ( var nog den första som ringde ), valde en som ligger i Rosta. Nära och bra så jag behöver inte åka buss eller någonting.
Och, jag fick mitt förstahandsval, jiho!

Nej, nu ska jag återgå till läsandet. Det blev en lång paus när jag var tvungen att samla mod för att våga ringa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0