09.09.16

Vad kan det vara som börjar idag? Jooo juste, Hockey Allsvenskan! Och snart är det fredag och vi ska åka iväg till Leksand på fredag, ser sjukt mycket framemot det!

Så, vad har jag haft för mig idag?
Gick upp halv sju, gjorde mig iordning käkade min havregrynsgröt och gick till bussen. Åkte nämligen hem till Jennie innan de var dags för förseminarieträff. Skrev ut lite saker på repro innan min lilla grupp träffades vid tiotiden. Gick tyvärr segt för oss i början, är ju så roligt att sitta och babbla en massa.
Men nu är vi iaf relativt klara. Ska väl läsa in mig lite på de frågorna vi inte kunde svara på, har inte hunnit fått tag i en av böckerna vi skulle läst.
Så fick jag skjuts hem också, älskar att få skjuts till platser. Går så sjukt mycket snabbare än att åka buss.

Nana, vad ska jag annars göra idag? Ska som sagt försöka få lite fason på allt till skolan tills imorn, sen så blir det nog utgång på strömpis. Är dock nollkommanollprocent sugen just förtillfället. Men löser sig nog när jag får lite alkhol i kroppen, och då menar jag verkligen lite. För jag har seminarie imorn 08.15. Och dom flesta borde veta hur jag blir utan sömn, TOKIG!  Eller som dom skulle sagt på en föreläsning, flummig? Varför har de ordet dygt upp helt plötsligt? står i böcker från skolan och sådär. Ja mer om det en annan gång.


Jennie bjöd på mat förra Torsdagen, otroligt gott!
Kycklingfilé med bacon fetaost och ost, pasta och någon god krämig
blandning och tomater. Loved it!


Josans tre kattungar, hemskt söta. OTROLIGT SÖTA!

Min och Josans myskväll med honungsmelon, persikohalver, päronhalver
glass och coca cola :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0