09.09.17

Usch vad jag inte alls var sugen på att dricka igår, har nog aldrig varit så opepp.
Så de blev lugnt för min del, drack två drinkar hemma. Första stället vi drog till var O´learys, smökfullt var det.
Justja, kanske ska säga vilka jag var med? Jag var med JandJ, Jennie och Josan, vilken radartrio vi blev.
Efter de drog vi till strömpis, satt ute mestandels av kvällen och pratade med diverse männskor, drog hem relativt tidigt, eller ja det var planen att gå hem vid tolv. Kom hem runt halv två tror jag. Josan sov hos mig och vi köpte med en kebabtallrik till henne och en pommestallrik till mig.

Sen sov vi i fyra timmar. Eller nej, ingen av oss sov speciellt mycket. Var lite tungt att gå upp till skolan imorse. Men dagen gick jätte bra och jag trivs verkligen jätte bra bland männskorna. Till nästa gång ska vi läsa en bok, har jag den boken? nej! Har jag beställt den? Ja! Kommer den hinna komma? Hoppas kan man alltid!
Vi ska även börja skriva ett paper, va nu de är? Kan typ inte förklara.


Såhär ser utomhusbion ut, påtal om ingenting!


Så himla pepp på imorn också, de kommer bli så bra så bra! Ska köpa present till pappa där uppe imorn, whiskey glas. Jag och mina syskon ska dela, för två stycken kostar 400 kr. Så det blir fyra glas, men ska köpa två till så jag har en grund till julklappen.
Sen vill jag köpa någon söt mjukisdress till lille Ida tror jag, hon fyller också snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0