09.09.20 - polisgrejj och gym

Har redan hunnit vara till församlingshemmet och röstat. Mhm, moderaterna röstade jag på. Tokigt, jag som inte vet någonting om politik. Asch då! Så har jag varit till syster och käkat smörgåstårta med henne och brorsan. Torbjörn var för bakis för att ens ta sig upp ur sängen, haha!
Han fick inbjudan av brorsan att vara med på Whiskeygolfen på markenfredagen. Han kommer inte kunna röra sig på marken lördagen, stackars liten!

Nu ska jag springa upp till datorn och skriva ut en såndär polisgrejj så jag får göra min VFU! Sen ska jag göra mig iordning för att dra till gymmet med innebandylaget! Hoppas de går bra, är lite sleten i huvet. oj oj oj vilka roliga bilder jag har sen igår, och filmen på Torbjörn Henka Timmy och Daniel är ju inte att leka med. Längtar tills Torbjörn fyller 40, då blire big screen och den åker upp. Det kan jag lova er!


Kommentarer
Postat av: cissiLalia

vad e VFU? vad gör du på marknads fredagen? tänkte om du ville umgås en sväng :) puss å kram

2009-09-20 @ 21:26:22
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0