09.09.22 - bloggtitt, tävling hos Foki

Som vanligt på kvällkvisten kollar jag igenom de bloggar jag läser, och så ser jag att supersöta Foki har en tävling där man kan vinna ett smycke. Magaaad, här länge gått och trånat efter en klocka, men jag är alldeles för envis för att ens titta på någon, för skulle jag väl göra det så skulle den kosta hur mycket som helst.

Hon har en tävling där man kan vinna något från cocoo.se. Gick in där och började med att kolla på armband, hittade ett jätte gulligt, men sen såg jag att de fanns en kategori för klockar. Och vet ni vad? Jag blev kär helt enkelt.


Både lite kvinnlig och manlig, visst är den supersnygg?


Om ni inte varit in på Cocoo.se eller Foki förut så borde ni göra det, Foki är även med i veckorevyns blogawards, röstade på henne i hennes två kategorier, har även röstat på blondinbella och sen årets blogg tycker jag är Kenza.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0