09.09.22 - en dag på uni

Träffade Patrik och Kajsa i forumhuset vid tolv, och vi började planera vad vårat paper ska handla om.
Efter lite om och men så blev det tillslut hur barn och ungdomar med speciella behov i skolan behandlats under historiens perspektiv. Eller något liknande. Har två böcker jag fick låna av vår seminarieledaren Svennis som jag ska skumma igenom lite och skriva lite grejjor tills på fredag, och sen på söndag så har putte satt ihop det och då ska alla skriva diskussions grej som vi ska skika till kajsa och tillslut så skickas allt till mig jag gör de sista och lämnar in de innan kl 15 på måndag. Känns rätt okej om jag får ihop de tills på fredag så jag kan slappna av i helgen på marken!

Men men, vad gjorde vi mer? Snackade lite med resten av klassen. Har verkligen fått en awesome klass och de underlättar en hel del.
Är liksom redan hur trött som helst på skolan, snackade med en fadder som heter Sebastian och han sa" ja men om du redan känner så kanske det är bäst att du hoppar av " haha liknande så iaf, tack för stödet där! Hann även träffa Jennie lite.

Nu ska jag göra iordning lite frågor inför morgondagen då jag ska till min VFU/praktik plats och hälsa på en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0