09.09.24

Oj, är det redan torsdag? och imorgon är det kopparbergsmarken, underbart!
Matchen igår gick inte så bra, eller jo. Första perioden var jätte bra. Kopparberg stod på sig och allt gick fin fint.
Förstår verkligen att de blev lite irritation och sådär på plan i andra och tredje, usch för domarna. Är så sjukligt irriterande att dom ska ha örebro domare när man möter ett örebro lag! Blev helt vansinnig kan man säga, kastade mitt läppglans rätt ner i backen och de small sönder. ajdåe!

Nog om matchen, snart är de en ny. Då blir det andra bullar!
Idag är de en plugg dag för mig, måste bara komma igång. kanske till och med kan bli klar och skicka in det tills idag så jag kan tare lugnt imorn och ladda inför kvällen? På dagen ska jag skjutsa ut brorsan torbjörn och någonmer till golfbanan där dom ska spela whiskey golf. Man dricker alltså whiskey när man går runt och spelar.
Och igår så beställde jag lite smycken av Mikaela, som har hittat sig en ny hobby.Hon gör hur snygga armband och halsband som helst. Blev kär i fyra olika som är beställda, tihi så roligt!

Naj, tillbaka till pluggandet?


Kommentarer
Postat av: Anna

underbart :)

2009-09-24 @ 12:15:28
URL: http://kakpaketet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0