en mjukstart?

Undra om dom ger oss en mjukstart, den här veckan, eller ja tills imorn  ska vi läsa 50 sidor skriva ett afyra och så har jag och tre andra fått extra uppgift. Vilket är att imorgon när våran seminariegrupp träffas ska vi prata lite om hur vi tyckte en av dom två förläsningarna var idag. Min hjärna är blajj just nu. Men de blir väl bättre när man får vänja sig lite. Men vadå böcker? Ge mig en lista med böckerna jag behöver så jag slipper leta reda på dem själv. jag skulle behöva socker (GODIS) till idag. Men ska väl inte falla in i något dåligt mönster där jag vill ha godis varje gång jag pluggar. Nej, vad jag behöver är en skrivare.

På fredag blir de festa iaf, jag Jennie och Timpa ska dra till COREn, hoppas det blir najs.

har så mycket jag vill skriva om, men måste läsa. Och jag har ont i ena tummen så blir små sur varje gång jag använder den. haha!


Kommentarer
Postat av: ♥ Anna ♥

det kan man kalla mjukstart :P

2009-09-03 @ 08:36:53
URL: http://kakpaketet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0