10.02.02

Glömde visst säga igår att det är ju faktiskt min månad nu. Baaara min ( i min värld ) haha.

Idag hade vi halvdag, skööönt som fan! Blev att hämta spindelfällorna vi satte ut förra veckan. men tror ni vi fick nå spindlar ? nej, inte en enda. ingen fick någon spindel. Lite surt kanske.
När lektionen var slut mötte jag upp Michaela vi tog bussen till stan och gick därifrån hem till henne och Emma där emma väntade på oss med maten klar. mmmmm, älskar Emmas köttfärssås. otroligt god.
Sen snacka vi i flera timmar, mysigt.


Nu på kvällen har jag målat lite till imorn, ska fixa iordning den sista teckningen också. Var tvungen att springa till Ica och köpa en orkidé. får se hur det kommer gå, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0