10.02.12

Yeeee, precis en vecka kvar. Sen får jag springa till systemet.

Igår åkte jag hem till Frida när jag hade tvättat, eller ja först var jag bort till en nyöppnad affär på ekersgatan där Marcus jobbar, inte träffat han sen Nora dagarna. Rooooligt!
Sov hos Frida, vi låg och prata halva natten. Bilbo var nog rätt trött på oss, haha! Lilla godingen, han väckte mig några gånger på natten, inte van att sova med hund. Glömde ju säga att jag var hundvakt åt honom i onsdags också. Frida bor inte så långt från Uni så blev en skön morgonpromenad dit idag.

Började kvart över ett men var där redan vid elva, tur att Malin kom kort efter det. Vi snackade skit och sen hade vi en crapy föreläsning. Imorgon åker jag till Borlänge, taggad som faaan. Har mycket att ta igen.


Bilbo, så fin hund! (lite busig också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0