10.02.16

Tre dagar kvar!

Oj vilken lång helg de varit. Var i Linde i fredags, åkte till borlänge tidigt på lördag morgon åkte till linde igen på söndag eftermiddag och kom hem igår vid åtta. Skööönt var det att komma hem, även om jag haft en rolig helg.

I Lördags när jag kom till borlänge kom Emma och Lina och plocka upp mig, vi åkte till kupan. Oj och vilka "råkade" vara där om inte Leksands if ? Det var ju tråkigt, eller inte! Lyssnade lite när dom snacka sen fick jag Jespers och Jean-Lucs autografer. tänkte inte ta några fler först men vart 16 st tillslut. Tog även kort på Jesper och mig, ooooohohooh. Ni kan inte förstå hur mycket jag skakade och hur hårt och snabbt mitt hjärta slog. Jag vet att jag är fjantig, men alla har fan någon dom ser upp till.
På kvällen drack vi lite vin, eller vi och vi. Jag drack julmust. Trevlig kväll och dag med mina flickor.

Idag har jag varit i skolan, hur flummig som helst har jag varit . Efter skolan åkte jag med Malin och Jennie till stan för att inhandla leggins. Inne på HM träffade jag Michelle, och när vi stog och prata träffade jag två till från gamla klassen. Lahall och Andreas. Sen när vi var påväg till solariet träffade jag på en av personalen på min förra praktikplats. Jätte roligt, hon sa att jag måste komma och hälsa på. Det lär jag nog göra.


Leksands if, KRIGARE KRIGARE

Jesper Ollas och Jean-Luc Grand-Pierre

Jesper Ollas och Jag

Autograferna

Thobias Alexander Fredrik och Emmasnygging

Linasnygging


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0