10.02.18

Oj, vet ni vilken dag de är imorgon? Det är min 20års dag. MIN MIN MIN MIN MIN.
Kommer att spenderas med underbara människor (efter tentan alltså)
Såklart saknas de en hel del av de underbara människor i min omgivning, tråkigt.

Idag har jag suttit i skolan med Mallan och Jenjen, lite plugg blev de idag. tråkigt nog. blir nog en solklar flopp på tentan imorgon. Men jag bryr mig inte, jag fyller 20 år.

Efter Uni gick jag hem till Frida en snabbis, och vet ni vad? jag fick en present. En fin fin tröja som passar mig perfekt. Den ska jag ha imorgon på tentan, den ger mig nog tur. När jag vart hos Frida och Bilbo en stund gick jag och mötte Martina, vi strosa runt på stan ett tag sen gick vi hem till Moa och Simon där martina har bosatt sig ett tag. Träffade deras lilla hund Enya, jätte fin. Lägenheten var också sjukt fin. Den ska bli min när dom flyttar.

Sen drog jag och Martina hem till mig innan vi gick och sola, så nu är jag typ lika röd som jag var i förrgår när jag sola. Nu ska jag plugga, om jag orkar. Sen sova tidigt.

Kommentarer
Postat av: Anna - Bebis i magen♥

grattis i efterskott :P

2010-02-21 @ 03:41:01
URL: http://kakpaketet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0