10.01.01

Gott nytt åååååår. Igår kändes verkligen inte som nyårs afton, utan som vilken kväll som helst. Men hade roligt, var egentligen inte så jätte roligt men jag limma på ett leende och då blir allting bättre. Skrek en del märks de i halsen idag. Haha tror vi blev filmade också, jag och Martina. " VI ÄR KULLOR VI STÅR PÅ NORRA STÅ, DE KAN INGEN JÄVEL ÄNDRA PÅ" Hoho.
Dansa lite också, men satt mest och prata med folk och sprang runt och hade mig, såklart plockade jag upp krossat glas och ställde undan lite sköra saker.

Tänkte väl att ni skulle få se lite bilder, både från middagen med min familj och från själva festen, meeen jag har inte ens tagit upp kameran och kollat på bilderna. Jag har varit väldigt lat idag. Men har varit nere hos syster halva dagen, vi fick paj alá Torbjörn och massa andra goda grejjer och så umgicks vi bara.

Ska dra på mig lite foundation leggins sockor och så ska jag träffa min Josefine som är hemma en stund från Arboga dit hon flyttat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0