10.01.02

Snabba bud. När jag kom hem inatt efter att ha varit hos Josan så frågade pappa om vi skulle åka upp till Ejendals idag. Gaaah plugga jag vet att jag måste plugga. Men kan inte motstå att åka upp till Ejendals och kolla krigarna. rysar av bara tanken. Leksand - Örebro. Borde bli vinst, örebro är duktiga på att göra mål, men också bra på att släppa in, DOCK har dom en nyvärvad målvakt som verkar vara vass. Men vinst ska de bli, och Jesper Ollas kommer ju göra mål. Det gör han alltid när jag är upp, peppar peppar!

Hade även varit roligt att kolla brudarnas första hemmamatch för året, men dam innebandy VS Ejendals krigare och Leksand? mhm, inte så svårt kanske.

Var som sagt hos Josefine igår, hennes lillakatt var cräjsi, har en superkul video på min nya telefon. Jag älskar min nya telefon. Vi ska åka lite tidigare så jag kan köpa ett skydd till den och någon mobilpåse som man kan ha den i när den ligger i fickan. Vill ju inte ha repor på touch fältet! eller någon annanstans för den delen.
Får se när jag får träffa Josan igen, hoppas på SNART!!!


En liten Ida som rev mig på näsan igår, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0