10.01.03

De va ju knappt så de va hockey jag var och kolla på igår. Tråkigaste och sämsta matchen på länge...
3 mål i första va de enda som man fick se, sen va de mest bara dåligt spel. Ibland lite bra från något lags sida, men inte mer än så. Sista två minutrarna på matchen körde Örebro utan ålvakt eftersom dom låg under med 2-1, Inge mål blev de, varför? Jocke Eriksson, de är därför... Sen vare nära att de blev 3-1 i öppen kasse men va gör puckjäveln, den snuddar stolpen och åker förbi, utanför målet.
Andra perioden var dock rätt underhållande, från klackarnas sida, lite battle blev de och de va roligt."De är vi som är Örebroooo" Nehe är de? haha vafan. "Vem fan vill bo i Örebro?".
Det är fan frågan är de, tråkigaste staden som finns jao..

När jag kom hem från hockeyn dela jag och pappsen på en pizza sen drog jag över till grannen och umgicks där med brudarna. Vi drog upp till två kocks, inte så kul. Hade roligast när jag kom hem, haha rolig. Ibland är ja bra störd asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0