10.01.05

Jag lyckades med lite av de jag satte upp som mål för igår. Jag en film och läste ut min bok. Men plugg? Nej, det var inte min starka sida, och de är de aldrig. Nu har jag dock installerat Word på datorn - ÄNTLIGEN!

Så jag har gjort klart den lilla, men har fastnat, vad ska jag skriva om på den stora? Något som relaterar till skriftspråk eller ska jag välja något helt nytt? Skulle nog börjat med den här först, haha. Det är bra att vara efterklok.

Framått kvällsningen tänkte jag iaf ta en paus och åka ner till min syster, som vanligt alltså.
Blir ju kvar i örebro till helgen och får se när jag tar mig hem igen. Ska träffa Jennie, så vill ja gå ut också. Så ska jag träffa Michelle, vi har inte setts på huuuuur länge som helst, har ingen aning om varför. Men ska bli superkul att träffa henne igen. Sen nästa vecka har jag hemtenta, 14-15 jan. Så efter den lär man ju ta fira lite, får då är kursen ÄNTLIGEN slut. Och då börjar själva inriktningen, och så är de bara 1 och ett halvt år kvar tills de är någon pedagogik kurs igen, suck suck suck...


Lilla Lovisa (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0