10.01.07

Åkte till Örebro i Tisdags, och vad gör jag då? Jag glömmer laddaren till min dator i Kopparberg. Vansinnig och ledsen blev jag eftersom jag åkte hit för att plugga. Har massa böcker i örebro, när jag snorat klart kom jag iaf på vad jag ska skriva om. Men om det går bra? Njae. Men känns det bra? Ja, jag gillar det jag valt. Måste bara få ut de på papper lite bättre. Har inte fått ihop så mycket på avhandlingen.

Men men, nog om pluggsnacket. Tänket berätta om att jag haft sjukt jobbiga drömmar två nätter. Är jätte oroad i mina drömmar och gråter hur mycket som helst. Natten till igår drömde jag att en gubbe förföljde mig, klippte av en bit av mitt hår och klistra upp på fönstret brevid sig på bussen. Han satt och lukta på de samtidigt som han hela tiden stirrade på mig. När jag klev av bussen var han efter mig, och jag hade panik i hela kroppen. Slog till han med min jumbo väska och sprang vidare. Där va typ de otäcka klart i den filmen.

tänk er han fast 60-70 år så har ni han som förföljde mig i min dröm..

Inatt drömde jag om någon fest. Alla skulle åka taxi så vi satt däri, sen försvann alla till och med chaffisen. Först skulle vi bara vidare till en fest, men sen skulle vi helt plötsligt åka utomlands. Så jag kände att jag var tvungen att springa in i affären och köpa cocos olja. när jag står i kön ser jag hur alla är påväg in i taxin. Så jag släpper allt och springer ut och taxin är borta. Jag ringer Josan och börjar störtböla. Dom var redan framme och hade glömt bort mig, dom ville inte ha med mig. Så jag gick in i affären igen.
Helt plötsligt går jag runt och håller i Ida, min lilla systerdotter. Jag kramar henne för allt jag har och är livrädd. Det börjar komma folk från olika håll som ska ta Ida och jag springer runt i panik. Sen börjar folk försvinna och ja vet inte vad. Usch. var jätte orolig i min dröm hur länge som helst.
Ingen får ta min Ida!

Ska återgå till pluggandet. Ska äta med Jennie på stan sen, hon ska även låna en bok av mig. Inte träffat Jennie på typ en månad känns det som. Inte bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0