10.01.09

1 månad och tio dagar kvar sen är jag tjugo. Är jag tokig om jag får åldersnojja redan vid tjugoårsålder. Känns ju som att jag sluta nian iförrgår. Började gymnasiet igår och universitet könns som de va idag. Ne, men ni fattar hur jag menar.

Allt går så snabbt. Om allt fortsätter i den här takten så har jag väl snart gått ut Uni och sitter med trillingar i magen. Usch ne, dags att ta tag i livet så man har gjort något roligt iaf. Men dagen kommer gå åt på att städa sen kanske det blir utgång ikväll. Men vafan, jag är ju fortfarande liten skit så kommer säkert inte in på strömpis ikväll. Men ska väl inte vara negativ nu heller. Nu tar vi tag i städningen, imorn ska jag försöka tvätta lite, sängkläder, handukar och kanske även kläder. Får se hur de ser ut med tvätttid.

Kommentarer
Postat av: cissi

de e inte tokigt å få åldersnojja de fick jag med när jag fyllde 20 för man fylle rju ändå halva 40!!! å vad har man hunnit gjort på 20 år?? nee då du e inte tokig jag lider med dej men de går över när du fyller 21 sen =) de lovar jag dej .. puss på dej

2010-01-10 @ 17:25:08
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0