10.01.11

Oj oj oj, va mätt jag är i magen. Har inte haft något planerat idag, och dagar som den här suger ibland. Idag har jag varit sugen på att göra något men inte haft något att göra. Trött när jag vakna var jag också, men kunde inte somna om.

Men till sist kom jag iaf på vad jag kunde laga för mat. Potatis köttbullar gräddsås och brysselkol. Ojsan hoppsan så gott det blev. Tog tag och storhandlade samtidigt. Så nu har jag lagat mat och ätit den, de är typ allt jag gjort idag. Haha. Men har tvättid nu vid fem som sträcker sig ända tills klockan nio så är bara att sätta igång sen.

Men imorgon då har jag något att göra, jag ska träffa Michiii!


Mmmm så gott

Förfest i lördags

Limousinen hoho

Inne i limon.

Jag och Hanna i limon.
Min telefonkamera är inte så bra, som ni ser haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0