10.01.13

Usch, ni vet när man vaknar och tittar på klockan på natten. När man tänker " guuud va skönt, jag får sova 2 timmar till" (eller något liknande). Imorse vaknade jag iaf och tittade på klockan, var sjukt trött och tänkte "guuud va skönt att jag får sova ....... EN MINUT TILL, faaaan". Hur kul tror ni det var ? 05.59 vaknade jag och kolla på klockan, sex ringde alarmet...
Var bara att kliva upp och göra sig iordning. Dock hann jag lägga in massa musik på telefonen eftersom jag inte snooza halva morgonen.

Skolan var trevlig som vanligt, DOCK DOCK DOCK sista gången någonsin vi har seminariegrupp 13. Alltså kommer vi inte vara en klass längre. Vi som trivs så bra ihop och har så roligt. Jätte tråkigt tycker jag, tur att vi ska plugga ihop på hemtentan imorn, och tur att Jennie ska vara med också.

Gick av på stan efter skolan, kollade runt lite men hitta INGET jag ville ha. Så gick hem åt och sov. Sen ringde Gabrielle, hon var på stan så gick upp. Och jag som inte hitta något på förmiddagen shoppade upp 650 kr.
En söt kjol, en snygg väska, en kort kofta, en t-shirt och två par vantar. Tror de var allt. Väskan är snygg och en sånhär har jag velat ha länge, den är blå och snygg, fanns dock inte i rosa.

Yeeyeee, back to simpsons sen family guy och en varm skön dusch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0