10.01.15

Jag vill aldrig mer göra en hemtenta oförberedd. Usch måste nog börja göra allt iaf. men nu är PEDAGOGIK kursen slut. så otroligt skööönt. Överlycklig är jag, på måndag tar vi nya tag, 09.15 börjar natur och skapande.
Kommer nog bli intressant, lektionerna som finns på schemat heter bild och föreläsningarna handlar om snö, vatten och is. 

Haha flum flum flum. Satt i skolan igår i tolv timmar, TOLV timmar. De va inte så jävla awesome, de hade sina ups and downs. 

Nu ringde Frida, åker hem idag ändå. saknar mina barn. och tar tåget vid fem, skulle tagit tjugo i sex. dags att packa. tur att jag har diskat. hohoho!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du galen? Älskar Darling? Säg mig; vad är det som är så kul? :) Tror inte jag insåg det roliga i filmen, inte heller handlingen. haha

2010-01-16 @ 13:12:09
URL: http://oohilikeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0