10.01.17

Haft en super mysig helg med familjen släkten och Frida.

Fredagen spenderades hemma hos syster, jag och Saga spelade spel och kollade på Narnia tills hon somnade. Då kollade jag Sis och torbjörn på sommaren med Göran, den var sjukt rolig.

Lördag morgon förmiddag och lite mer spenderades med Frida Bilbo och Vivi. Mest med Frida, vi gick på promenad handlade, men sen kollade vi alla fyra på Avatar. Tummen upp på den. Verkligen asbra.
Vid fyra åkte jag hem till mina kusiner. käkade spelade kort och umgicks.
Och på kvällen var jag och Frida runt på lite ställen, slutade hemma hos henne framför scary movie 2, TAKE MY STRONG HAND.

Och idag har jag varit på barnkalas, Saga hade ett försenat femårs kalas. Fiskedamm andra lekar ansiktis målning och disko. Såklart en massa glass och godsaker också. Bra helg!

Nu ska jag äta lutfisk sen bär de iväg mot Örebro med min Frida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0