10.01.21

Det är lite flummigt att gå på universitetet. Idag hade vi lektion, vet inte vad jag ska kalla den? vi har lite mini föreläsningar och vi får ha lite lab också. Idag delades vi in i två grupper, och min grupp började med teorin. Vi pratade lite om solen jordens axel rotationen, varför de blir varmare och kallare på sommar cinter och såntdär. Efter det hade vi en liten paus. Sen fick vi göra havregrynsgröt, inte för att äta utan för att kolla olika temperaturer som blir och sådär.

Efter lektionen missade jag och Jennie två bussar, och kom tillslut på en fullsmockad. Vi gick av på konstertis och gick till ekers och handlade mat. Hambörgare stod på listan. Mmm så gott det blev, mätta blev vi också. så vi satte oss i sängen, och tjopp så somnade Jennie i en kvart. Sen lämnade hon mig. Sen dess har jag sovit lite kollat på tv och nu håller jag på med tvätten. Imorn blir de disk och sen åker jag hem. Ska träffa Martina imorn, vi ska kolla på hockey sen tänkte jag nog sova där, har jag bestämt. Hoppas hon går med på de, haha.

På lördag blir de partjaj, jag tänkte bli kanackas i byn för första gången på 2-4 månader, minns inte sist jag var full i byn. Kan de till och med ha varit på marken? Gaaalet! haha! Jag var alltså inte så full på nyår, blir aldrig full på ett nyår tycker jag.


Ska träffa min favorit kille i helgen också, luuuuules <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0