10.01.22

Åker hem idag, och ska träffa Martina. Har inte träffat henne på 2-3 veckor. Gaaalet!
Vi ska iaf kolla på derby, LEKSAND - Mora. Lillebrorsan ska få smisk. Sen imorn blir de partyyyy. Ska bli kalas, skojjar inte. JAg har verkligen lust för en fylla. Blir en nästa helg också, i Ludvika! Kommer bli så roooligt!

Syrran ringde just, har en remiss jag ska kolla upp. Eftersom jag går runt och tror att jag har cancer kanske jag ska göra något åt det istället för att må dåligt över det.

Och så har jag gått och förälskat mig i en låt me Jace Everett, ni vet hans om gör intro musiken i true blood? Ja låten heter iaf "Your Man" och är från skivan Old New Borrowed Blues. Kolla upp den, sviiiiiiin bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0