10.01.24

Idag är ingen vanlig dag, för idag är Fritjofs födelsedag (:
Ingen vanlig födelsedag heller, för han fyller ju 20 jävla år. Grattis lilla gubben (:


Helgen har varit jätte trevlig och rolig. Fredagen spenderades hemma vid Martina. Först Lottas gooooda mat sen hockey. Leksand vann mot mora, såklart! Jocke höll nollan, vilket han även gjorde idag.
Sen gick jag och martina iväg till två kockar och sa hej till folk, va där en stund innan vi drog hem och kollade på film och somnade. Lördagsmorgonen bestod av film och sen bar de av hemått för att va barnvakt åt Melvin, vi åkte ner till syrran och sådär.

Vid tre kom Tommy till koppis så hämta han vi station så åkte vi ner till Johan, som seriöst har den snyggaste lägenheten i kopparberg, han har så jävla fina möbler och såndärnt.
Så kollade vi på tv sen åkte jag hem och gjorde mig iordning, drog hem till Martina och gosade med Izabella, så himla söt är hon, och hon har blivit så stor.
Förfesten hölls hos johan, va ett par stycken där och de var hur trevligt som helst. Sen drog vi upp till två kockar.

Hade faktiskt jätte roligt och sen efterfesten var hos Hockey, haha! roligt hade jag iaf.
Kom hem vid fyra.

Idag har jag inte mått bra, legat i soffan när jag inte spytt och sen vid fem åkte jag till Örebroo. Ska nog inte gå till ica när jag är så törstig som jag var idag, köpte 2 liter mjölk och en såndär kartong me brukcola och fick hejda mig själv när jag tänkte ta multivitamin också haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0