10.01.25

Haha oooh va roligt det är att läsa i sin egna blogg, haha skrattar åt mig själv!

Idag har vi haft heldag, suck! Först föreläsning som var rolig haha. Sen luncha vi och flummade runt innan lektion nummer två för dagen. Den lektionen fick vi göra spindelfällor och gå ut i skogen och sätta upp dom. På väg tillbaka till skolan fick vi leka i snön. Lekte några olika lekar.
Viska leken var asrolig. Började med " sju sjösjuka sjömän" när de kom fram till mig som va i mitten va de "schö schö schö" och slutade med " körsbär är gott" hahaha. Sen körde vi prinsessan och vargen och under hökens alla vingar. Gissa vem som vann?
Jaa, de var jag, såklart!

Nu ska jag kolla på outsiders och sen vid nio ska Lina ringa, kuuuul kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0