10.06.24

Fiiiint med soool!

Idag har jag jobbat, jag och Denise har ställt upp bord och stolar till midsommar firandet vid bruksgårn. Samma sak som jag och Bornis gjorde förra året. Det var rätt otråkigt att vara ute mellan halv 7 och halv 1 idag när solen lyste på oss hela tiden. dock var de runt tre miljoner bromsar, sånna där saker som bits, väldigt obra.


Igår var en av de bästa sommardagarna hittills. Började dagen i soffan med lite GTA, sen åkte vi upp till kopparberg och hämtade flickorna på dagis. Åkte upp till Fagers och fikade med glass och festis, gick lite på byn innan vi åkte ut till djäkens och lekte lite vid strandkanten.
Senare på eftermiddagen kvällen metade jag och Jakob så kom Martina också, sen åkte vi ut till Krishtjärn och badade vid nio tiden, var himla skönt med första doppet i Sverige för iår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0