10.03.04

Imorgon ska jag till Uppsala med min syster och min bror. För två år sen, eller närmare bestämd 6 Januari 2008 var vi där sist. Om jag inte minns helt fel. Då tog vi blodprov och nu, lite drygt två år senare har vi fått svar. Och de svaren får vi imorgon. Hoppas på de bästa, men vilket besked som helst är ju bra. har man fått genen så är de ju bra att veta så man kan förhindra det i tid och kolla upp de regelbundet, och har man de inte vad gör man då? Lika bra att kolla sig ofta ändå. Esch, ska sluta babla, vet fan inte ens om vi får svar imorgon, vet bara att dom kommit fram till något. Ska bli kul att ha en heldag med syskonen iaf.

Men, jag har ett leende på läpparna som sällan vill ge sig. Allt är som de ska.
Och jag har en superduper bra VFU plats.

Färdiga... Klara... GÅ! Sött!


Jag och Saga 2005 (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0