10.05.04

Puh, vilken förmiddag. Först cykla iväg till Universitetet, i mina nya gummistövlar. Sen gick vi ut i skogen med kikare och glatt humör. Men jädrans så kallt de var. Såg iaf en hel del fåglar, allt från tofsvipa till en canada goose. Efter tre timmar promenad var vi tillbaka i skolan och då gjorde jag och tre andra från klassen en uppgift vi hade missat. Sen hoppa jag upp på cykeln och trampa hemått. Gjorde ett stopp på ica för att inhandla mat.

Nu ska jag kolla klart på beverly hills 90210, sen städa och diska. Sen laga mat tills min baby kommer, och så ska jag tvätta ikväll också.

I helgen blir det mys på torsdag i linde, mys med sushi och vin i kopparberg på fredag och mys i linde på lördag. Hur bra som helst (:


Hängmatta är livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0