10.05.11

Ibland är skolan bara för jävla bra. Igår hade vi ute dag, var i Hjälmarsberg. Hur fint som helst var det, vi målade vitsippor i akvarell lekte lekar och grillade.

Och idag hade vi halvdag vid naturskolan, Åh där var det också hur fint som helst. Började med lite lekar och olika saker i skogen. Fiskade upp äckliga kryp ur vattnet gick en vandring i skogen. Påminn mig om att aldrig gå först i ett led vid vatten i skogen. Sket nästan ner mig när jag var en meter från en snook jävel, lite senare stötte jag på en till. Så totalt blev det fem stycken äckliga ormar idag. Men får väl sluta tycka allt är äckligt och läskigt.

Jakob har opererats idag, så väntar på att han ska vakna efter operationen och säga att jag kan hämta honom. Tänkte att han är nog hungrig efterom han inte ätit på hela dagen, så har handlat lite. Hoppas han är sugen på något av mina två förslag, antingen fiskbullar bacon och lingonsylt eller kyckling vingar ris med bea eller curry till. Känner mig faktiskt supersnäll och hoppas att jag tänkt på allt.


Igår i Hjälmarsberg, klassen grillar för fullt.

Gissa om det är min korv i bacon (:

Målar lite vitsippor (:

och här sitter resten av alla och målar dom också (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0